הסרת שיער בלייזר

הסרת שיער בלייזר בחדרה והסביבה

 

מי לא מכירה את זה – גילחת את השיער והוא צמח אחרי יום, הסרת בשעווה ואחרי שבוע שוב הכל צמח, את רוצה להסיר שיער בפנים אבל אין שום טיפול מתאים עבורך – לא עוד!
הגיע הזמן להתקדם להסרת שיער גם בגוף וגם בפנים באמצעות לייזר מתקדם!
כבעלת שיער גוף בהיר ועור רגיש שניסתה על עצמה כל שיטה אפשרית אני גאה לומר שאצלי תמצאי פתרון מדהים! במשך שנים מיפיתי וחקרתי לעומק את נושא עור הפנים וכיום אני בין הקוסמטיקאיות המובילות בתחום טיפול ושיקום העור במגוון בעיות ומעבירה הרצאות וסדנאות מקצועיות לקוסמטיקאיות בכל הארץ.
בשנים האחרונות יצא לי לטפל במאות מטופלות שעברו סוגים שונים של הסרות שיער זמניות ולא מקצועיות אשר הותירו אותן עם נזקים על העור: צלקות, פיגמנטציות, סימנים, שיעור יתר ועוד.
מתוך המקום הזה בחרתי לתת מענה ללקוחותיי ולהביא את המכשור המתקדם והחדשני ביותר בתחום הסרת השיער בלייזר.

אז איך עובד התהליך?
בפגישה הראשונה מתוך ניסיוני ובשילוב טכנולוגיית בינה מתקדמת אני מבצעת לך אבחון עור ממוחשב וצילום של זקיקי השיער, את מקבלת הסבר והדרכה קצרה ואני מתחילה את הטיפול, הטיפול הוא קצר וללא כאב כלל.
טיפול הסרת השיער מתאים לכל סוגי השיער: פלומתי, בהיר, עבה, דק ולכל גווני העור.
 שימי לב, אם סורבת בחברה אחרת או שניסית הסרת שיער שלא צלחה אין זה אומר דבר, הלייזר עמו אני עובדת פועל בטכנולוגיה חדישה ומתקדמת לכן אני ממליצה לך להגיע לבירור התאמה מחודש גם אצלי.

 

הסרת שיער בלייזר עם ידית קרח

 

אני עובדת עם מכשיר הלייזר המתקדם והחדשני ביותר של חברת COSMETICS EXPRESS, הלייזר מגיע עם ידית קרח ייחודית וטכנולוגיית אבחון ממוחשבת אשר סורקת ומזהה את פיגמנט השערה, את פיגמנט העור של המטופלת ומתאימה את אורך קרן הלייזר לאותם פרמטרים, לאחר מכן הלייזר חודר אל שכבת הדרמיס בה נמצאים זקיקי השיער (2-4 מ"מ מתחת לעור) מתביית על השערה, מתאים את אורך גל הלייזר לאותה שיערה והורס את זקיקה.
זקיק שיער שנפגע מגל הלייזר באופן עקבי מאבד מיכולתו להצמיח שיער לאורך זמן, לכן, על מנת להבטיח את הצלחת הטיפול חשוב לבצע סדרת טיפולים ולהקפיד להגיע בטווח הזמן הנדרש מכם.
ידית הלייזר עשויה מידית קרח קרה ונעימה אשר הופכת את הטיפול לבטוח, יעיל ולא מכאיב. 
בקליניקה ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר גם לנשים ולגברים במגוון אזורים בגוף: בית שחי, מפשעות, קו ביקיני, רגליים, חזה, פס חזה, בטן, גב, ישבן, שפם, סנטר, מצח, פאות ולחיים, עורף, בין הגבות ועוד.
הטכנולוגיה החדישה מאפשרת להסיר שיער באופן בטוח ויעיל ובטוח גם באזורי הפנים הרגישים: שפם, פאות ולחיים.
לקבלת ייעוץ והצעת מחיר משתלמת להסרת שיער בלייזר- השאירו פרטים או צלצלו.