מתוך הלהבות לפסגת עולם הקוסמטיקה: סיפור ההצלחה של שרון קונפורטי-נסרי

שיתוף

השריפה שעברה בשנה האחרונה, העסק שהגיע להצלחה מסחררת, תכנית הליווי שלה לקוסמטיקאיות והפתרונות הקוסמטיים הייחודיים שפיתחה במהלך השנים לנשים לעיכוב הזדקנות והתמודדות עם צלקות אקנה, כתמים וקמטים. כל אלה מרכיבים את סיפור ההצלחה מעורר ההשראה של שרון קונפורטי. ומה יש בקליניקה ובשיטה של  שרון שמושך אליה אלפי לקוחות ואהדה? "תוצאות מהירות ללא כאב שילוב של מדע וטבע".

(צלם: מרינה מושקוביץ)

 

הכירו את שרון קונפורטי שפיתחה את מותג הקוסמטיקה Skin Knowledge ופרצה עם שיטת ניצחון לעור פנים בריא ומושלם! שרון קונפורטי מתמחה בטיפולי פנים לעיכוב הזדקנות ולשיטת הטיפול הייחודית שלה קוראים 'Better Aging – להתבגר בכבוד ובחן באופן טבעי ומחמיא'. שרון רואה לנגד עיניה את הייעוד שלה, שהוא להעניק ביטחון עצמי לכל מי שנכנס אליה לקליניקה ולא רק. שרון בשנים האחרונות מלווה קוסמטיקאיות בניהול העסק שלהן ומעבירה הלאה את כל הידע שרכשה במהלך השנים לבנות בתחום. כל זה לא היה קורה אילולא סיפור החיים המורכב שלה ואירוע השריפה ששינה את פני התמונה.

 

 

משריפה להצלחה: על אירוע השריפה ותהליך השיקום מעורר ההשראה של שרון

(צלם: תומר לQ Elite Beauty)

 

מה קרה ברגע האירוע?

"אחר הצהריים אחד, חיכיתי למטופלת בקליניקה ביום חופש שלקחתי. כן, הסכמתי לוותר על יום חופש בשבילה" היא צוחקת "בעודי ממתינה לה, רציתי להבעיר קערת אש דקורטיבית בפינת ההמתנה כדי לתרום לאווירה ולתפאורה בחדר, אני מאוד מאמינה שחלק מההצלחה זה לשים לב לפרטים הקטנים. ניגשתי למלא את המבער בתוך כמה שניות המבער התפוצץ עליי  ואני עצמי נשרפתי בכל הפנים, בצוואר, ביד וברגל ימין. בנוסף כל החדר עלה באש. באותו רגע הייתי עם בגדי ספורט והדבר הראשון שעשיתי זה להוריד את הקפוצ'ון ספורט שהיה מבד לייקרה ששרף אותי לגמרי ולרוץ לשכנים עם רגל בוערת שממש הצילו אותי. השכן הביא מטף והשכנה הזעיקה טיפול נמרץ. מאותו רגע נכנסתי לתקופת שיקום מאתגרת במיוחד". "למזלי לא שאפתי עשן כי ברחתי מיד, וקרניות העיניים שלי לא נשרפו כי הייתי עם משקפיים מיוחדות ששימשו  כמגן שהכין לי בעלי שפשוט שמר על העיניים שלי".

 

מה היה המצב הרפואי שלך לאחר האירוע?

"סבלתי מ 30 אחוז כוויות מדרגה 3 כתוצאה מנזקי השריפה ועברתי השתלת עור קשה במיוחד ביד ורגל ימין. הייתי בטיפול נמרץ ועברתי אשפוז קשה. הייתי חודש בטיפולים בהם מטפלים לי בכוויות, בפצעים, בצלקות" היא נזכרת ואני מרגישה איך כל כולה חוזרת בדמיונה לחוויה הקשה "כל יום חבישות במשך שעות, שיקום כואב במיוחד. מהכאב הפיזי הייתי נשארת ערה בלילות והיו המון רגעי שבירה".

 

בהזדמנות זו ברצוני להודות לצוות המסור בבית חולים שיב"א מחלקת כוויות טיפול נמרץ בהנהלת פרופסור חייק וד"ר חרץ.


תמונה מתהליך השיקום של שרון קונפורטי. מקור: שרון קונפורטי

מה עזר לך לעבור את התהליך הקשה?
"דבר ראשון בורא עולם, ניצלתי בנס! האמונה שלי מאוד התחזקה בזמן הזה, בלילות שלא הצלחתי לישון מרוב כאבים הייתי מדברת עם בורא עולם, מנהלת איתו שיחות ומתפללת. ככה באמת האשפוז עבר" היא מספרת לי "בנוסף שיתפתי את כל התהליך שעברתי ברשתות החברתיות פייסבוק, טיקטוק ובעיקר בסטורי באינסטגרם וקיבלתי המון תגובות תומכות ואוהבות, המון אנשים שנכוו בעברם, הרבה אנשים כתבו לי שאני מחזקת אותם ומהווה עבורם השראה. זה נתן לי המון כוח לעבור את התהליך הזה".
"מעבר לזה בעלי לא זז ממיטת חוליי ליווה אותי בכל רגע וכך גם אימי, משפחתי, חברות והמון קולגות".
"הגיעו לבקר ולתמוך מכל קצוות הארץ".

המראה של הצלקות לא הלחיץ אותך?
"גם כשראיתי את הפנים שלי ואת כל הצלקות הייתי רגועה לגמרי ואמרתי לעצמי שזה החלק הקל והקטן ועל זה אני אתגבר כי יש לי את כל התכשירים, המכשירים והידע כדי לטפל בזה. והיום אני יכולה להגיד בביטחון שגם עם כוויות כל כך קשות כמו שהיו לי, אפשר להתמודד".
"פחדתי על יד ימין שנפגעה קשה, קצת קשה להיות קוסמטיקאית עם יד אחת, אך גם כאן האמנתי בטוב, האמנתי שאחלים".

איפה אפשר לשמוע את הסיפור שלך בהרחבה?
"יש לי הרצאה על כל הסיפור חיים שלי. יש לי סיפור חיים מורכב מעבר לאירוע השריפה. סיפור שלא משאיר עין אחת יבשה בקהל. אני מאמינה שהסיפור שלי לא סתם קרה וכשאני מעבירה אותו הלאה אני מהווה השראה עבור אנשים אחרים ועוזרת להם להתמודד עם סיטואציות קשות בחיים שלהם. בסופו של דבר, הסיפור שלי עם כל המורכבות והאתגרים הוא זה שהביא אותי להצלחה שלי כיום".

(קישור לסרטון יוטיוב תהליך השיקום של שרון https://youtube.com/shorts/dmoC1RWnCdA?feature=share).

פסגת ההצלחה העסקית של שרון: "הצלחה זה לא קסם, יש מאחוריה השקעה, התמדה ושיטה שמניבה תוצאות"

אז איך בכלל הכל התחיל ולמה החלטת לפתוח עסק דווקא בתחום הקוסמטיקה?
"בתור ילדה הייתי עם אקנה קשה, בגב ובפנים. באותה תקופה לא היה פתרון קוסמטי ולא היו כל הפורמולות שיש היום ולכן הלכתי לטיפול תרופתי. האקנה פגעה לי מאוד בביטחון העצמי שלי, בסופו של דבר פנים הם כרטיס הביקור שלנו. המניע שלי לפתח פורמולות ולבנות את הקליניקה היה לאפשר לנשים וגברים אחרים את מה שלא היה לי – להרגיש ביטחון עצמי, בדרך בריאה ומתוך השקעה בעור הפנים".

עם איזה בעיות עור המטופלות שמגיעות אלייך מתמודדות?
"מגיעות אליי בעיקר נשים מעל גיל 35. ההתמחות שלי היא עיכוב הזדקנות והתכנית שלי נקראת "להזדקן בכבוד בחן וביופי".
אך בנוסף מגיעים גם גברים ונוער, עם בעיות עור שונות כמו כתמים קשים, קומודונים, צלקות אקנה, צלקות אקנה קשות, גוון עור שאינו אחיד, צלוליטיס, סימני מתיחה, נשירת שיער והתקרחויות, שיעור יתר בפנים ובגוף ועוד".

מגיעות אליי מטופלות חסרות ביטחון שההתעסקות היומיומית שלהן היא לנסות להסתיר את הכתמים או הפצעים שלהן וזה מהווה עבורן חוויה שלילית במיוחד. כתמים קשים, צלקות אקנה ובעיות עור כאלה ואחרות דורשות תחזוק קבוע של המראה עם פילטרים או מייקאפים או בגדים שמסתירים את העור. הטיפולים שלי עוזרים להן להפסיק להסתתר. תחשבי איזה כיף זה לצאת פתאום מהבית ללא מייקאפ כי עור הפנים פשוט בריא ויפה באופן טבעי".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(מקור: שרון קונפורטי)

וזה אפשרי, שרון קונפורטי פיתחה פורמולות ושיטות טיפול מנצחות לבעיות העור השונות כשהדגש העיקרי שלה הוא על תוצאות, שאותן אפשר לראות כבר מהטיפולים הראשונים. הקליניקה של שרון מלאה בנשים מכל הארץ ואפילו מחו"ל ובעיקר בנושא עיכוב הזדקנות וטיפול בכתמים וקמטים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

איך עובדת השיטה שלך?

"מטופלת מגיעה אליי עם בעיית העור איתה היא מתמודדת ואנחנו מתחילות בטיפול היכרות. קודם כל תשאול מפורט, בטופס דיגיטלי עוד לפני שהיא מגיעה למכון הקוסמטי שלי. בטיפול היכרות אני או בנות הצוות שלי מבצעות עבור המטופלת אבחון מעמיק על ידי טכנולוגיה מתקדמת הבודקת 8 פרמטרים שונים בעור ומפיקה עבורי דו"ח מפורט שנותן לי אינדיקציה על תהליך הטיפול המתאים שיש לעשות, כמו כן נעשית בדיקה עם זכוכית מגדלת מוארת על פי שיקול דעתי המקצועית. לאחר מכן המטופלת עוברת את טיפול ההיכרות, עם התכשירים שלי, והטכנולוגיות שמוציא אותה זוהרת לאחר הטיפול. ואז אנחנו בוחרים את תהליך הליווי המדויק ביותר למטופלת על פי הצרכים המיוחדים לה ומכאן אנחנו מתחילות יחד תקופת ליווי של בין 8-10 מפגשים".

 

איך אפשר להבטיח את הצלחת התהליך?

"אני תמיד אומרת, כדי שהטיפול יצליח צריך להתמסר לתהליך ולהבין שיש גם את העבודה בבית. הצלחת תהליך מתחלקת ל50% השקעה בבית על ידי מריחת החומרים שלי שבחרנו עבור המטופלת ל50% הצלחת הטיפולים בקליניקה. ההשקעה בבית חשובה והיא הופכת לשגרת טיפוח אצל המטופלת, היא מקבלת הסבר מפורט מה היא צריכה למרוח ומתי וכמובן שאני מתאימה לה את החומרים המתאימים לעור הפנים שלה בדיוק".

 

תרחיבי לי על הפורמולות ועל מותג הקוסמטיקה שלך

"במשך השנים פיתחתי סדרת תכשירים קוסמטיים אשר מבוססים על רכיבים מדעים וצמחי מרפא. מדובר בפורמולות איכותיות ובריאות המשלבות ויטמינים, פרוביוטיקה, רכיבי פטנט. לסדרת המוצרים קוראים Skin Knowledge – כי ידע זה כוח. את התכשירים אפשר לרכוש או בקליניקה או באתר האינטרנט. לא צריך להתמכר למזרקים, אפשר לשמור על שגרת טיפוח ולהיראות טוב".

 

ממקצועית למקצוענית – תכנית הליווי לקוסמטיקאיות 

שמעתי שהוצאת תכנית ליווי לקוסמטיקאיות, איך היא בדיוק עובדת?

"חשוב לי לתת לקוסמטיקאיות את הידע והליווי שבתחילת דרכי העסקית לא היה לי. בשנה האחרונה יצאתי עם תכנית ליווי עסקית לקוסמטיקאיות. בסופו של דבר להיות קוסמטיקאית מקצוענית דורש הרבה יותר מידע מקצועי וחשוב לדעת כיצד לנהל עסק" היא מספרת "אני מלווה קוסמטיקאיות באופן אישי או קבוצתי.

אני מגייסת את כל הידע שיש לי כמדריכה בכירה בתחום הקוסמטיקה המקצועי ובנוסף ניסיון של שנים בניהול ומכירות.

תכנית הליווי הינה סדרה של מפגשים בה אני מלווה קוסמטיקאיות בדרך לניהול עסק מצליח  ועוזרת להן לעשות סדר בקליניקה ולקבל מיקוד עסקי. בקורס הן לומדות איך לבנות תוכנית עסקית, בידול עסקי, שיווק ברשתות חברתיות, דיוק קהל יעד ועוד".

 

טיפול פופולרי שיש אצלך בקליניקה?

"טיפולי פלזמה. טכנולוגיה חזקה וטבעית אותה הכנסתי בשנים האחרונות, אשר עוזרת לי במיצוק, הרמה, חידוש, מתיחה, טיפול בצלקות ואפילו בטיפול בהתקרחות".

 

תכניות לעתיד?

התוכניות שלי מתחלקות ל 2 מטרות מרכזיות: הראשונה, לעזור לכמה שיותר אנשים ליהנות מעור יפה ולהרים להם את הביטחון העצמי. המטרה שנייה היא לעזור לכמה שיותר קוסמטיקאיות להצליח בתור נשות עסקים בתחום".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(צלם: תומר לQ Elite Beauty)

 

מסר לסיום לקוראים?

"קמת בבוקר שלמה ובריאה? תודי לבורא עולם, מהרגע הזה הכל אפשרי.

לשחרר פחדים, ההפך מפחד זאת אמונה – להפוך את הפחד לדחף.

אני בכל יום אומרת תודות, מתרגלת מדיטציה ומשתדלת לאכול כמה שיותר בריא והמון מהצומח ולהימנע ממזון מהחי ככל הניתן. כל מה שאנחנו אוכלים משפיע על עור הפנים שלנו".

 

לביקור באתר של שרון קונפורטי לחצו כאן.

לחנות האינטרנטית של שרון קונפורטי לחצו כאן.

לאינסטגרם של שרון לחצו כאן.

ליצירת קשר בוואצאפ של שרון לחצו כאן.

לפייסבוק העסקי  של שרון לחצו כאן.

לטיק-טוק של שרון לחצו כאן.

 

כתיבה: דבורה ריף-פרי.

אולי יעניין אתכם גם..

את מסתכלת במראה ולא הכי מרוצה כל החברות שלך כבר מזריקות רק את לא!

את חוששת להיראות לא טבעית, חוששת מחומרי ההזרקה ותופעות הלוואי. אני לגמרי מבינה אותך, נעים מאד שרון! בת 41 לא מוזרקת, מטופלת. מעל ל-15 שנים שאני עוסקת בקוסמטיקה ואני גאה לומר שפיתחתי שיטה ידידותית לעור שתשמור עלייך צעירה ויפה, העור ירגיש גמיש, מואר וחלק והכי חשוב תשארי את, תשארי טבעית. אם קראת עד כאן ואת מסוקרנת נשמח שתגיעי לפגישת אבחון ממוחשב ללא עלות לפרטים נוספים. 0526838366 המכון הקוסמטי שלנו נמצא בחדרה שכונת הפארק סמוך לכביש 6.

הסרת שיער בלייזר לילדות

תארי לך מצב בו את לא מאפשרת לעצמך ללבוש קצרבקיץ, את חייבת להסתיר, את הידיים והרגליים, חםלך את מזיעה ועדיין לא מאפשרת, מסתתרת. ומה אם זאת הייתה הבת שלך? כן הבת הצעירה שלך הייתה מתעקשת ללבוש ארוךועבה גם בקיץ, מספרת על הצקות, ממציאה שמות לשיער הגוף שלה… היית מטפלת או לא? יש כיום פתרונות חדשניים, יעילים, בטיחותיים והכי חשוב ללא כאבים / תופעות לוואיהמותאמים לכל גווני העור. אפשר לטפל ולהעלות את הבטחון העצמי כבר לא צריךלהסתתר. במחלקת הלייזר שלנו גישה נעימה ומכילה המותאמת במיוחד לילדות. חיבוק, שרון וצוות הנצחון

מצאי את הטיפול המתאים לך

על מנת לאבחן את עורך באופן אישי ומדוייק עלייך למלא את השאלון, באמצעותו אוכל להכירך את סגנון חייך ואוכל להתאים לך פרוטוקול טיפול המותאם במיוחד עבורך. כאשר תשובותייך מדוייקות ההתאמה שלי מדויקת.

נא לצרף מטה שלוש תמונות : 2 צדי הפנים פרופיל ותמונה מלפנים פרונטלית *עדיפות לתמונה ממצלמה קדמית ולא מתמונת סלפי. *החשיבות לתמונה ברורה ללא פילטרים הכרחית לצורך התאמת תכשירים. * כאשר תשובותייך מדוייקות ההתאמה שלי מדויקת.